Umowa na realizację projektu: „Elektroniczne usługi publiczne w Gminie Pobiedziska” to całkowita wartość 751.530,00 zł natomiast wartość dofinansowania to 638.800,49 zł. Projekt polega na wdrożeniu dodatkowych rozwiązań informatycznych dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach, placówek oświatowych a w szczególności dla osób korzystających z obsługi tutejszego urzędu, szkół oraz przedszkoli. Dotychczas w ramach projektu zrealizowano zadania, które obejmują m.in. zmodernizowanie strony Biuletynu Informacji Publicznej, która przede wszystkim została dostosowana pod kątem osób niepełnosprawnych. Zdecydowanie najistotniejszą zmianą będzie udostępnienie nowego rozwiązania poprzez uruchomienie platformy elektronicznego naboru do szkół i przedszkoli. Najbliższa elektroniczna rekrutacja w Gminie Pobiedziska zostanie przeprowadzona w 2019 roku.
Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego
W ramach projektu kolejnym zadaniem, które zostało zrealizowane jest uruchomienie Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych. W dniu 16 listopada 2018r. Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach otrzymał zgodę od Ministerstwa Cyfryzacji na uruchomienie w/w punktu. PPPZ znajduje się w Biurze Obsługi Interesanta na stanowisku nr 1. Poniżej zamieszczamy informację o Profilu Zaufanym oraz przekierowanie na stronę Ministerstwa Cyfryzacji z instrukcją założenia Profilu Zaufanego https://pz.gov.pl/pz/index