Informacje Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej

segregacja-2020

Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” informuje, że:

– zgłoszenia dot. braku odbioru odpadów należy zgłaszać drogą elektroniczną na bok@goap.org.pl lub poprzez kafelek „Zgłoś problem” na stronie www.goap.org.pl.

   W zgłoszeniu należy podać:

  • dokładny adres nieruchomości, której dotyczy zgłoszenie,
  • frakcję odpadów, która nie została odebrana,
  • termin niezrealizowania odbioru.

     UWAGA! Jeżeli sprawa była już wcześniej zgłaszana należy podać numer zgłoszenia;

– zakupione pojemniki należy zgłaszać do ZM GOAP w celu zamontowania chipa i oznaczenia naklejką informacyjną. W celu usprawnienia tego procesu, informacje można   przesyłać drogą elektroniczną na bok@goap.org.pl, szczególnie gdy sprawa dotyczy więcej niż jednej nieruchomości;

 – na terenie nieruchomości jednorodzinnych nadal odpady selektywnie zbierane będą w workach (tj. na papier, szkło oraz metale i tworzywa sztuczne), nie ma więc potrzeby kupowania pojemników na te frakcje. Pojemniki na odpady zmieszane są dostarczane przez firmy odbierające odpady. W pojemnik na BIO właściciel nieruchomości musi wyposażyć się sam, chyba, że korzysta z przydomowego kompostownika i złożył oświadczenie do ZM GOAP, że w nim będzie gromadził bioodpady – wtedy nie ma konieczności zakupu pojemnika na BIO.