Ze względu na pogarszającą się sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich, podjąłem decyzję o znacznym ograniczeniu bezpośredniej obsługi klientów od 9 listopada br., do odwołania w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu.
Wnioski należy przesyłać za pośrednictwem poczty i firm kurierskich. Natomiast w sprawach pilnych i ewentualnych pytań należy kontaktować się mailowo lub telefonicznie pod numerami:
61 8410-704,
61 8410-705,
61 8410-706,
e-mail: orzekanie@powiat.poznan.pl
Kontakt osobisty pozwalający stronom postępowania administracyjnego na zapoznanie się z aktami sprawy jest możliwy po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty w godzinach pracy Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności przy ulicy Słowackiego 8 w Poznaniu.
Zapraszam do śledzenia stron www.bip.powiat.poznan.pl oraz www.powiat.poznan.pl Zamieszczane są tam bieżące komunikaty dotyczące podejmowanych działań, a także wprowadzonych zasad bezpieczeństwa, do których wszyscy muszą się bezwzględnie stosować. Odmowa zastosowania się do wskazanych wytycznych skutkować będzie niewpuszczeniem klienta do urzędu.
Tomasz Łubiński
Wicestarosta Poznański